Zoo / Ocean

0 (0)

Kategorie:
,
Cel:
0
(0)

Nie zostać złapanym przez berka.

0 (0)

Miejsce: mała sala, hala sportowa, plener
Sprzęt: brak sprzętu
Liczba uczestników: 8 - 30
Wiek: 5 - 12
Dodatkowe cechy: średni czas trwania (ok 2-5 minut), bez przygotowań, gry indywidualne
Co rozwija: zwinność, koordynację

PRZYGOTOWANIE:

  • W zależności od liczby uczestników utwórz 3 lub więcej drużyn.
  • Nadaj każdej z drużyn nazwę (owce, konie, krowy, chomiki itp.) i wyznacz miejsce startu na końcu sali/terenu.
  • Wyznacz 2/3 berków, którzy stoją na środku sali.

ZASADY:

  • Berek wywołuje jedną grupę, która ma teraz za zadanie dostać się na drugą stronę sali/terenu nie złapana.
  • Kto zostanie złapany musi wykonać zadanie, np. kółko dookoła boiska. Potem może wrócić do zabawy.
  • Jeżeli berek zawoła ,,ZOO", wówczas wszystkie grupy muszą przebiec na drugą połowę.

MODYFIKACJE:

Brak