Powrót na wyspę

5 (1)

Kategorie:
Cel:
5
(1)

Jak najszybszy powrót na wyspę całej drużyny.

5 (1)

Miejsce: mała sala, hala sportowa, plener
Sprzęt: inny
Liczba uczestników: 6 - 30
Wiek: 7 - 10
Dodatkowe cechy: średni czas trwania (ok 2-5 minut), kto pierwszy, gry drużynowe
Co rozwija: szybkość, koordynację, szybkość reakcji

PRZYGOTOWANIE:

  • Podziel uczestników na drużyny.
  • Każda drużyna otrzymuje materac ułożony w rogu pola do gry.
  • Wyznacz kapitana w każdej grupie.

ZASADY:

  • Na sygnał zawodnicy biegną wzdłuż i w poprzek pola do gry.
  • Kapitan biegnie przodem.
  • Prowadzący wydaje komendę w jaki sposób mają się poruszać uczestnicy np: krok odstawno dostawny, przeplatanka, bieg tyłem itp.
  • Po ustalonym sygnale uczestnicy muszą jak najszybciej znaleźć się z powrotem na swoim materacu.
  • Wygrywa drużyna, która jako pierwsza w komplecie powróci na swoją wyspę.

MODYFIKACJE:

Brak