Powrót na wyspę
Kategorie:
Na-WF
Cel:
Jak najszybszy powrót na wyspę całej drużyny.
Miejsce:
mała sala, hala sportowa, plener
Sprzęt:
inny
Liczba uczestników:
6 - 30
Wiek:
7 - 10
Dodatkowe cechy:
średni czas trwania (ok 2-5 minut), kto pierwszy, gry drużynowe
Co rozwija:
szybkość, koordynację, szybkość reakcji
PRZYGOTOWANIE:
- Podziel uczestników na drużyny.
- Każda drużyna otrzymuje materac ułożony w rogu pola do gry.
- Wyznacz kapitana w każdej grupie.
ZASADY:
- Na sygnał zawodnicy biegną wzdłuż i w poprzek pola do gry.
- Kapitan biegnie przodem.
- Prowadzący wydaje komendę w jaki sposób mają się poruszać uczestnicy np: krok odstawno dostawny, przeplatanka, bieg tyłem itp.
- Po ustalonym sygnale uczestnicy muszą jak najszybciej znaleźć się z powrotem na swoim materacu.
- Wygrywa drużyna, która jako pierwsza w komplecie powróci na swoją wyspę.