Drużynowe łapanie
Kategorie:
Na-WF
Cel:
Nie dać się złapać.
Miejsce:
mała sala, hala sportowa, plener
Sprzęt:
brak sprzętu
Liczba uczestników:
8 - 22
Wiek:
9 - 14
Dodatkowe cechy:
średni czas trwania (ok 2-5 minut), gry drużynowe
Co rozwija:
zwinność, szybkość reakcji, koncentrację
PRZYGOTOWANIE:
- Utwórz dwie drużyny i nadaj im dowolne nazwy np. czarni i biali.
- Uczestnicy poruszają się swobodnie po wyznaczonym polu gry z wyznaczonymi dwoma liniami końcowymi.
ZASADY:
- Na sygnał prowadzącego np. "biali" biali gonią czarnych.
- Za wyznaczoną końcową linią czarni są bezpieczni.
- Kto zostanie złapany przechodzi do drugiej drużyny. 4. Gra toczy się do momentu aż wszyscy uczestnicy znajdą się w jednej drużynie lub przez wyznaczoną ilość rund.