Drużynowe łapanie

0 (0)

Kategorie:
Cel:
0
(0)

Nie dać się złapać.

0 (0)

Miejsce: mała sala, hala sportowa, plener
Sprzęt: brak sprzętu
Liczba uczestników: 8 - 22
Wiek: 9 - 14
Dodatkowe cechy: średni czas trwania (ok 2-5 minut), gry drużynowe
Co rozwija: zwinność, szybkość reakcji, koncentrację

PRZYGOTOWANIE:

  •  Utwórz dwie drużyny i nadaj im dowolne nazwy np. czarni i biali.
  • Uczestnicy poruszają się swobodnie po wyznaczonym polu gry z wyznaczonymi dwoma liniami końcowymi.

ZASADY:

  •  Na sygnał prowadzącego np. "biali" biali gonią czarnych.
  •  Za wyznaczoną końcową linią czarni są bezpieczni.
  •  Kto zostanie złapany przechodzi do drugiej drużyny. 4. Gra toczy się do momentu aż wszyscy uczestnicy znajdą się w jednej drużynie lub przez wyznaczoną ilość rund.

MODYFIKACJE:

Brak