Czarnoksiężnik
Kategorie:
Berki
Cel:
Nie zostać złapanym przez berka.
Miejsce:
mała sala, hala sportowa, plener
Sprzęt:
szarfy
Liczba uczestników:
6 - 28
Wiek:
7 - 11
Dodatkowe cechy:
średni czas trwania (ok 2-5 minut), gry indywidualne
Co rozwija:
zwinność, koordynację, szybkość reakcji
PRZYGOTOWANIE:
- Wybierz osobę, która jest berkiem (czarnoksiężnikiem).
- Czarnoksiężnik otrzymuje
- szarfy, które wkłada z tyłu w spodenki niczym ogony.
ZASADY:
- Czarnoksiężnik łapie pozostałych uczestników.
- Złapany uczestnik kuca i może zostać odczarowany poprzez przeskoczenie nad nim.
- Każdy uczestnik może próbować zabrać jedną szarfę oznaczającą życie czarnoksiężnika.
- Jeżeli zdąży ją wyjąć po czym zostanie złapany nie oddaje szarfy.
- Po utracie 3 szarf zmieniamy berka.