Marchewki/dentysta

0 (0)

Kategorie:
Cel:
0
(0)

Nie dać się wyrwać ogrodnikowi.

0 (0)

Miejsce: mała sala, hala sportowa, plener
Sprzęt: brak sprzętu
Liczba uczestników: 5 - 18
Wiek: 7 - 11
Dodatkowe cechy: średni czas trwania (ok 2-5 minut), gry indywidualne
Co rozwija: siłę

PRZYGOTOWANIE:

  •  Jedna osoba jest wybierana na ogrodnika/dentystę.
  •  Pozostali uczestnicy kładą się na brzuchu w kole twarzami do siebie i łapią za dłonie.

ZASADY:

  •  Zadaniem ogrodnika/dentysty jest złapać za nogi dowolnego uczestnika i wyrwać go z koła.
  • W przypadku rozerwania uścisku, uczestnicy nie mogą ponownie łapać się za dłonie.
  •  Jeżeli ogrodnik/dentysta wyrwie jedną lub więcej osób wówczas one również stają się jego pomocnikami.
  •  Gramy do momentu aż wyrwiemy wszystkie marchewki/zęby.

MODYFIKACJE:

Brak