Marchewki/dentysta
Kategorie:
Na-WF
Cel:
Nie dać się wyrwać ogrodnikowi.
Miejsce:
mała sala, hala sportowa, plener
Sprzęt:
brak sprzętu
Liczba uczestników:
5 - 18
Wiek:
7 - 11
Dodatkowe cechy:
średni czas trwania (ok 2-5 minut), gry indywidualne
Co rozwija:
siłę
PRZYGOTOWANIE:
- Jedna osoba jest wybierana na ogrodnika/dentystę.
- Pozostali uczestnicy kładą się na brzuchu w kole twarzami do siebie i łapią za dłonie.
ZASADY:
- Zadaniem ogrodnika/dentysty jest złapać za nogi dowolnego uczestnika i wyrwać go z koła.
- W przypadku rozerwania uścisku, uczestnicy nie mogą ponownie łapać się za dłonie.
- Jeżeli ogrodnik/dentysta wyrwie jedną lub więcej osób wówczas one również stają się jego pomocnikami.
- Gramy do momentu aż wyrwiemy wszystkie marchewki/zęby.