Nie karmię goryla

0 (0)

Kategorie:
Cel:
0
(0)

Nie zostać wciągniętym do koła.

0 (0)

Miejsce: mała sala, hala sportowa, plener
Sprzęt: inny
Liczba uczestników: 5 - 18
Wiek: 8 - 15
Dodatkowe cechy: średni czas trwania (ok 2-5 minut), gry indywidualne
Co rozwija: zwinność, koordynację, siłę

PRZYGOTOWANIE:

  •  Narysuj na ziemi dwa koła, jedno wewnątrz drugiego, o średnicy około czterech i sześciu metrów.
  •  Jedna osoba staje w środku wewnętrznego koła i gra rolę goryla.
  •  Pozostali uczestnicy stają między dwoma kołami.

ZASADY:

  • Uczestnicy starają się dotknąć goryla tak, żeby ich nie złapał i nie wciągnął do wewnętrznego koła.
  •  Osoby wciągnięte do klatki (wewnętrzne koło) również stają się gorylami.
  • Gra kończy się, gdy wszyscy znajdą się w klatce.

MODYFIKACJE:

Brak