Nie karmię goryla
Kategorie:
Na-WF
Cel:
Nie zostać wciągniętym do koła.
Miejsce:
mała sala, hala sportowa, plener
Sprzęt:
inny
Liczba uczestników:
5 - 18
Wiek:
8 - 15
Dodatkowe cechy:
średni czas trwania (ok 2-5 minut), gry indywidualne
Co rozwija:
zwinność, koordynację, siłę
PRZYGOTOWANIE:
- Narysuj na ziemi dwa koła, jedno wewnątrz drugiego, o średnicy około czterech i sześciu metrów.
- Jedna osoba staje w środku wewnętrznego koła i gra rolę goryla.
- Pozostali uczestnicy stają między dwoma kołami.
ZASADY:
- Uczestnicy starają się dotknąć goryla tak, żeby ich nie złapał i nie wciągnął do wewnętrznego koła.
- Osoby wciągnięte do klatki (wewnętrzne koło) również stają się gorylami.
- Gra kończy się, gdy wszyscy znajdą się w klatce.