Król kręgli

0 (0)

Kategorie:
Cel:
0
(0)

Posiadanie jak najwięcej zamków.

0 (0)

Miejsce: mała sala, hala sportowa, plener
Sprzęt: piłka, hula hop, pachołki
Liczba uczestników: 6 - 33
Wiek: 8 - 15
Dodatkowe cechy: długa gra (powyżej 5 min), gry indywidualne
Co rozwija: zwinność, koordynację, komunikację, celność

PRZYGOTOWANIE:

  • Każdy gracz umieszcza swoje królestwo (obręcz) w polu gry.
  • W królestwie muszą umieścić swój zamek (kręgiel).
  • Każdy gracz dostaje kulę armatnią (piłkę) na start.

ZASADY:

  • Gracze rzucają kulą armatnią celując w zamek przeciwnika.
  • Jeżeli zamek zostanie zbity, gracz dołącza do zbijającego razem ze swoim królestwem.
  • Gracze mogą poruszać się po polu gry by odzyskać kule.
  • Jeżeli zostaje zbite połączone królestwo, całe królestwo dołącza do zbijającego.
  • Królestwo z największą ilością zamków wygrywa.
  • Nie można podnosić zbitego pachołka.
  • Uczestnicy mogą dowolnie bronić i rzucać kule armatnie.
  • Nie ma żadnego kontaktu fizycznego między zawodnikami!

MODYFIKACJE:

Brak