Siódemki

0 (0)

Kategorie:
Cel:
0
(0)

Pozbycie się kart.

0 (0)

Miejsce: dom, mała sala
Sprzęt: karty
Liczba uczestników: 3 - 6
Wiek: 8 - 35
Dodatkowe cechy: rodzic z dzieckiem, średni czas trwania (ok 2-5 minut), gry indywidualne
Co rozwija: logiczne myślenie

PRZYGOTOWANIE:

Brak

ZASADY:

  • Rozdaj graczom wszystkie karty zakryte.
  • Gracz, który ma siódemkę karo rozpoczyna kładąc tę kartę na środku.
  • Gracze ustawiają swoje karty w sekwencjach.
  • Gra toczy się według wskazówek zegara, gdzie każdy gracz po kolei, jeżeli może, gra kartę karo do sekwencji.
  • Można je kłaść w górę (8 9 etc.) lub w dół (6 5 etc.).
  • Karty są kładzione po odpowiedniej stronie od siódemki.
  • Gracz może zacząć grać również inną sekwencję kładąc siódemkę innego koloru pod siódemką karo.
  • Jeżeli gracz nie ma jak zagrać, omija kolejkę.
  • Wygrywa gracz, który jako pierwszy pozbędzie się wszystkich kart.

MODYFIKACJE:

Brak