Iskra

0 (0)

Cel:
0
(0)

Bycie ostatnim stojącym.

0 (0)

Miejsce: mała sala, hala sportowa, plener
Sprzęt: brak sprzętu
Liczba uczestników: 10 - 50
Wiek: 11 - 65
Dodatkowe cechy: średni czas trwania (ok 2-5 minut), gry indywidualne
Co rozwija: wiedzę: Wiedzę, koncentrację

PRZYGOTOWANIE:

  • Ustaw uczestników w kole.
  • Wybierz jedną osobę to wymyślenia zdania.

ZASADY:

  • Wybrany gracz mówi wymyślone zdanie/słowo np. Lider. Gracze po kolei w kole literują słowo/zdanie po jednej literce tj. Pierwsza osoba Mówi np. ,,L" druga ,,I" i tak dalej aż dochodzimy do końca słowa.
  • Po przeliterowaniu całego zdania/słowa, następna osoba w kolejne mówi "iskra".
  • Gracz obok tej osoby musi usiąść.
  • Jeżeli ktoś powie złą literkę również musi usiąść.
  • Po jednym słowie kontynuuj z następnym.
  • Gra toczy się do ostatniej stojącej osoby.
  • Osoby siedzące nie biorą już udziału w grze.

MODYFIKACJE:

Brak