Iskra

Cel:
Bycie ostatnim stojącym.
Miejsce:
mała sala, hala sportowa, plener
Sprzęt:
brak sprzętu
Liczba uczestników:
10 - 50
Wiek:
11 - 65
Dodatkowe cechy:
średni czas trwania (ok 2-5 minut), gry indywidualne
Co rozwija:
wiedzę: Wiedzę, koncentrację
PRZYGOTOWANIE:
- Ustaw uczestników w kole.
- Wybierz jedną osobę to wymyślenia zdania.
ZASADY:
- Wybrany gracz mówi wymyślone zdanie/słowo np. Lider. Gracze po kolei w kole literują słowo/zdanie po jednej literce tj. Pierwsza osoba Mówi np. ,,L" druga ,,I" i tak dalej aż dochodzimy do końca słowa.
- Po przeliterowaniu całego zdania/słowa, następna osoba w kolejne mówi "iskra".
- Gracz obok tej osoby musi usiąść.
- Jeżeli ktoś powie złą literkę również musi usiąść.
- Po jednym słowie kontynuuj z następnym.
- Gra toczy się do ostatniej stojącej osoby.
- Osoby siedzące nie biorą już udziału w grze.