Połączenie w skojarzenie

0 (0)

Kategorie:
,
Cel:
0
(0)

Uczenie się, tworząc asocjacje, czyli połączenia między danymi pojęciami.

0 (0)

Miejsce: dom, mała sala
Sprzęt: papier i długopis
Liczba uczestników: 2 - 16
Wiek: 5 - 9
Dodatkowe cechy: rodzic z dzieckiem, średni czas trwania (ok 2-5 minut), gry indywidualne, bez rywalizacji
Co rozwija: logiczne myślenie, wiedzę: Wiedzę

PRZYGOTOWANIE:

Przygotuj listę par wyrazów określających daną rzecz np. uczniowie, szkoła = nauczyciel.

ZASADY:

  • Podaj uczestnikom dwa wyrazy z listy, określające, np. zawód, kwiat czy dyscyplinę sportu np. węgiel, kopalnia (górnik); wysokość, tyczka (skok o tyczce).
  • Uczestnicy zgłaszają się by podać odpowiedź.
  • Kto odgadnie prawidłowo otrzymuje punkt.

MODYFIKACJE:

Brak