Podchody

0 (0)

Kategorie:
Cel:
0
(0)

Odnalezienie celu.

0 (0)

Miejsce: plener
Sprzęt: brak sprzętu
Liczba uczestników: 6 - 28
Wiek: 8 - 14
Dodatkowe cechy: długa gra (powyżej 5 min), gry drużynowe
Co rozwija: integracja, orientację w przestrzeni

PRZYGOTOWANIE:

Podziel uczestników na dwie drużyny.

ZASADY:

  • Wybrana drużyna rusza w teren tworzyć strzałki i wskazówki dotarcia do celu dla drugiej grupy.
  • Najczęściej celem jest dotarcie do ukrytego skarbu lub chowającej się grupy, która tworzyła trasę.
  • Grupa do tworzenia znaków na trasie używa patyków, szyszek, ściółki itp. Znaki mogą być najprostsze: strzałki, znaki x (ślepa uliczka) czy pisemne podpowiedzi.
  • Gdy grupa dotrze do celu następuje zmiana ról.

MODYFIKACJE:

Brak