Czarne Stopy

0 (0)

Kategorie:
, ,
Cel:
0
(0)

Dotknięcie wodza będą niezauważonym.

0 (0)

Miejsce: plener
Sprzęt: brak sprzętu
Liczba uczestników: 4 - 20
Wiek: 7 - 11
Dodatkowe cechy: rodzic z dzieckiem, średni czas trwania (ok 2-5 minut), bez przygotowań, gry indywidualne
Co rozwija: zwinność, szybkość reakcji, spostrzegawczość

PRZYGOTOWANIE:

  • Wyznacz pole do zabawy. Teren musi zawierać dużą liczbę krzaków/drzew, pagórków itp.
  • Prowadzący staje się wielkim wodzem i ustawia się w widocznym miejscu.
  • Uczestnicy zabawy (młodzi indianie) ustawiają się około 10 metrów od wielkiego wodza.

ZASADY:

  • Młodzi indianie mają za zadanie podejść i dotknąć wodza niezauważeni.
  • Wódz klaszcząc 1 raz odwraca się plecami do uczestników, którzy w tym czasie się skradają.
  • Wódz klaszcze 2 razy odwraca się i wypatruje indian. Gdy kogoś zobaczy wyklucza go z rozgrywki.
  • Klaszcze raz i znowu się odwraca. Indianie znowu go podchodzą, wódz znowu klaszcze dwa razy, wypatruje indian itd.
  • Gra toczy się aż ktoś dotknie wodza.

MODYFIKACJE:

Brak