Bieg z rękawicą

0 (0)

Kategorie:
Cel:
0
(0)

Złapanie przeciwników.

0 (0)

Miejsce: mała sala, hala sportowa, plener
Sprzęt: piłka, hula hop
Liczba uczestników: 10 - 40
Wiek: 7 - 13
Dodatkowe cechy: średni czas trwania (ok 2-5 minut), gry indywidualne
Co rozwija: zwinność, szybkość reakcji, celność

PRZYGOTOWANIE:

  • Umieść kilka hula hop (zamków) na krawędziach pola gry.
  • Umieść kulę armatnią w każdym zamku.
  • Wybierz kilku graczy do roli rycerzy, którzy będą bronić zamków i królestw.
  • Rycerze stają w środku obręczy (zamków) z kulami armatnimi.
  • Pozostali zawodnicy ustawiają się na wyznaczonej linii startowej.

ZASADY:

  • Rycerze rzucają kulami armatnimi w każdego, kto wchodzi na ich teren.
  • Rycerze mogą jedynie rzucać będąc w zamku (hula hop).
  • Mogą z niego wychodzić, by zebrać kule armatnie.
  • Przeciwnik musi przejść przez królestwo (od jednego końca pola gry do drugiego) nie zostając zbitym.
  • Jeżeli przejdą na drugą stronę, są bezpieczni.
  • Jeżeli gracz zostanie złapany, dołącza do zamku, który go zbił i staje się rycerzem tego zamku.
  • Gra toczy się, aż wszyscy zawodnicy zostaną złapani.

MODYFIKACJE:

Brak