Ćwir, ćwir

0 (0)

Kategorie:
Cel:
0
(0)

Odgadnięcie, kto ćwierka.

0 (0)

Miejsce: mała sala, hala sportowa, plener
Sprzęt: kij, inny
Liczba uczestników: 4 - 14
Wiek: 8 - 11
Dodatkowe cechy: średni czas trwania (ok 2-5 minut), gry indywidualne
Co rozwija: zwinność, orientację w przestrzeni, koncentrację

PRZYGOTOWANIE:

  • Wyznacz gracza, który będzie miał nałożoną opaskę na oczy oraz będzie trzymał kij.
  • Pozostali siadają w kole dookoła niego.

ZASADY:

  •  Osoba z opaską porusza się powoli, próbując dotknąć kijem innego gracza.
  • Gdy osoba z opaską dotknie kijem jakiegoś gracza, każe mu powiedzieć: „Ćwir ćwir".
  •  Jeśli odgadnie imię ćwierkającego gracza, zamieniają się oni miejscami.
  • Jeżeli nie zgadnie, rusza dalej z kijem.
  • Po wcześniej ustalonej liczbie prób uczestnicy zmieniają się miejsca w kole.
  •  Uczestnicy mogą próbować unikać kija lecz tylko poprzez zmianę ułożenia tułowia, bez odrywania nóg od podłoża.

MODYFIKACJE:

Brak