Czarnoksiężnik

0 (0)

Kategorie:
Cel:
0
(0)

Nie zostać złapanym przez berka.

0 (0)

Miejsce: mała sala, hala sportowa, plener
Sprzęt: szarfy
Liczba uczestników: 6 - 28
Wiek: 7 - 11
Dodatkowe cechy: średni czas trwania (ok 2-5 minut), gry indywidualne
Co rozwija: zwinność, koordynację, szybkość reakcji

PRZYGOTOWANIE:

  • Wybierz osobę, która jest berkiem (czarnoksiężnikiem).
  • Czarnoksiężnik otrzymuje
  •  szarfy, które wkłada z tyłu w spodenki niczym ogony.

ZASADY:

  • Czarnoksiężnik łapie pozostałych uczestników.
  •  Złapany uczestnik kuca i może zostać odczarowany poprzez przeskoczenie nad nim.
  • Każdy uczestnik może próbować zabrać jedną szarfę oznaczającą życie czarnoksiężnika.
  • Jeżeli zdąży ją wyjąć po czym zostanie złapany nie oddaje szarfy.
  •  Po utracie 3 szarf zmieniamy berka.

MODYFIKACJE:

Brak