Deptanie po ogonie
Kategorie:
Na-WF
Cel:
Nadepnąć na ogon.
Miejsce:
mała sala, hala sportowa, plener
Sprzęt:
lina/skakanka
Liczba uczestników:
4 - 20
Wiek:
7 - 13
Dodatkowe cechy:
średni czas trwania (ok 2-5 minut), gry indywidualne
Co rozwija:
szybkość, zwinność, koordynację, szybkość reakcji
PRZYGOTOWANIE:
- Każdy uczestnik bierze kawałek sznurka, z którego robi sobie „ogon", wkładając go sobie z tyłu w spodnie.
- Ogon musi być na tyle długi, żeby kilka ostatnich centymetrów ciągnęło się po podłodze.
ZASADY:
- Na dany sygnał wszyscy zaczynają biegać, próbując nadepnąć na ogon innego uczestnika i jednocześnie uważając, żeby nie stracić swojego.
- Kto utraci swój ogon, jest wykluczony z dalszej gry.
- Wygrywa osoba, która najdłużej zachowa swój ogon.