Fałszywy artysta

0 (0)

Kategorie:
,
Cel:
0
(0)

Odgadnięcie kto jest szpiegiem.

0 (0)

Miejsce: dom, mała sala
Sprzęt: papier i długopis
Liczba uczestników: 4 - 10
Wiek: 10 - 35
Dodatkowe cechy: śmieszna, rodzic z dzieckiem, średni czas trwania (ok 2-5 minut), gry indywidualne
Co rozwija: kreatywność, spostrzegawczość

PRZYGOTOWANIE:

  • Przygotuj kawałki papieru równe liczbie graczy. Na każdym kawałku oprócz jednego pisze to samo słowo. Może to być aktywność, miejsce, osoba lub jakikolwiek rzeczownik. Jeden kawałek pozostawia pusty.
  • Rozdaje po jednym kawałku każdemu graczowi.
  • Gracz z czystą kartką jest szpiegiem.
  • Ustaw w jednym miejscu stół z pustą kartką papieru.
  • Każdy gracz otrzymuje długopis.

ZASADY:

  • Organizator daje grupie wskazówkę słowa, zazwyczaj kategorię związaną ze słowem. Np. jeżeli słowem był "pies" to mówi "zwierzęta domowe".
  • Pierwszy gracz zostaje wybrany losowo. Rysuje on jedną linię/szlaczek na kartce, co powinno pokazać, że wie o jakie słowo chodzi, by łatwiej odgadnąć szpiega.
  • Gra toczy się dalej, każdy gracz rysuje jedną kreskę/szlaczek.
  • Gdy każdy uczestnik będzie dwa razy przy rysunku,rysowanie kończy się.
  • Na sygnał każdy głosuje na osobę, która według niego jest szpiegiem.
  • Osoba z największą liczbą głosów jest uznawana za szpiega. Jeżeli odgadną, wygrywają. Jeżeli nie, wygrywa szpieg.

MODYFIKACJE:

Brak