Flagi

0 (0)

Kategorie:
Cel:
0
(0)

Ukradnięcie flagi.

0 (0)

Miejsce: mała sala, hala sportowa, plener
Sprzęt: hula hop, szarfy
Liczba uczestników: 5 - 20
Wiek: 8 - 12
Dodatkowe cechy: długa gra (powyżej 5 min), gry indywidualne, gry drużynowe
Co rozwija: zwinność, komunikację, spostrzegawczość

PRZYGOTOWANIE:

Wyznacz każdemu graczowi miejsce z hula hop na podłożu i szarfą w środku.

ZASADY:

  • Celem gry jest ochrona swojej flagi i ukradnięcie flagi innemu graczowi.
  • Jeżeli flaga danego zawodnika zostanie skradziona, dołącza on do kogoś, kto wciąż ma flagę. W tej sytuacji może już tylko bronić danej flagi. Nie może kraść innych flag.
  • Zawodnicy nie mogą stać w środku swojego hula hop.
  • By zatrzymać kradzież, gracz musi dotknąć pleców złodzieja.
  • Złapana osoba musi wrócić i dotknąć swojej bazy by dalej grać.
  • Można kraść tylko jedną flagę na raz.

MODYFIKACJE:

Można wprowadzić respawny, czyli złapana osoba musi dotrzeć do określonego miejsca, odczekać wyznaczony czas po czym może wrócić do gry.