Flagi
Kategorie:
Na-WF 
Cel:
Ukradnięcie flagi.
Miejsce:
mała sala, hala sportowa, plener
Sprzęt:
hula hop, szarfy
Liczba uczestników:
5 - 20
Wiek:
8 - 12
Dodatkowe cechy:
długa gra (powyżej 5 min), gry indywidualne, gry drużynowe
Co rozwija:
zwinność, komunikację, spostrzegawczość
PRZYGOTOWANIE:
Wyznacz każdemu graczowi miejsce z hula hop na podłożu i szarfą w środku.ZASADY:
- Celem gry jest ochrona swojej flagi i ukradnięcie flagi innemu graczowi.
- Jeżeli flaga danego zawodnika zostanie skradziona, dołącza on do kogoś, kto wciąż ma flagę. W tej sytuacji może już tylko bronić danej flagi. Nie może kraść innych flag.
- Zawodnicy nie mogą stać w środku swojego hula hop.
- By zatrzymać kradzież, gracz musi dotknąć pleców złodzieja.
- Złapana osoba musi wrócić i dotknąć swojej bazy by dalej grać.
- Można kraść tylko jedną flagę na raz.