Grający diabeł

0 (0)

Kategorie:
,
Cel:
0
(0)

Nie zostać złapanym.

0 (0)

Miejsce: mała sala, hala sportowa, plener
Sprzęt: hula hop
Liczba uczestników: 5 - 28
Wiek: 6 - 11
Dodatkowe cechy: średni czas trwania (ok 2-5 minut), gry indywidualne
Co rozwija: szybkość, zwinność

PRZYGOTOWANIE:

Wyznacz pole gry, a na nim 2 – 3 koła o średnicy 1 metra.

ZASADY:

  • Drogą losowania wyznacz diabła (berek), który stara się złapać jednego z uciekających zawodników.
  • Jeżeli mu się to uda, zamienia się rolą z uciekającym.
  • Uciekający może się schronić i uniknąć złapania poprzez wejście do koła. Może w nim jednak pozostać najwyżej 10 sekund.
  • W tym czasie diabeł oddala się i goni innego zawodnika.
  • W jednym kole może stać tylko jeden uciekający.

MODYFIKACJE:

Brak