Hasło

0 (0)

Kategorie:
Cel:
0
(0)

Wygrywa drużyna, która zdobędzie więcej punktów.

0 (0)

Miejsce: dom, mała sala, impreza, plener
Sprzęt: brak sprzętu, gry słowne
Liczba uczestników: 4 - 8
Wiek: 12 - 45
Dodatkowe cechy: śmieszna, średni czas trwania (ok 2-5 minut), gry drużynowe
Co rozwija: integracja, kreatywność

PRZYGOTOWANIE:

  • Podziel uczestników na dwie drużyny lub utwórz pary.
  • Jedna osoba z każdej pary lub wyznaczone osoby z każdej drużyny poznają hasło, np. wampir.

ZASADY:

  • Część drużyny, która nie zna hasła musi je odgadnąć.
  • Zadaniem osób znających hasło jest dać podpowiedź swojej drużynie/parze używając tylko jednego słowa. Podpowiedzi niewerbalne są niedozwolone.
  • Jeżeli pierwsza drużyna zgadnie zdobywa 6 punktów. Jeżeli nie szansę ma druga drużyna.
  • Jeżeli druga grupa zgadnie dostaje 5 punktów, jeżeli nie ponownie pierwsza drużyna dostaje szansę.
  • Z każdą podpowiedzią spada punktacja za dane hasło.

MODYFIKACJE:

Brak