Kapsle

0 (0)

Kategorie:
,
Cel:
0
(0)

Dotarcie do mety jako pierwszy.

0 (0)

Miejsce: dom, mała sala, hala sportowa, plener
Sprzęt: taśma
Liczba uczestników: 2 - 16
Wiek: 5 - 35
Dodatkowe cechy: rodzic z dzieckiem, długa gra (powyżej 5 min), kto pierwszy, gry indywidualne
Co rozwija: koordynację, celność

PRZYGOTOWANIE:

  • Narysuj kredą/taśmą na podłożu trasę wyścigu pełną zakrętów i wąskich odcinków.
  • Utwórz linię startu i mety.

ZASADY:

  • Każdy gracz kładzie swój kapsel na linii startu.
  • Zawodnicy po kolei pstrykają palcami w swoje kapsle tak, żeby przebyły jak najdłuższą drogę nie wychodząc poza linię trasy.
  • Jeśli kapsel zatrzymał się na torze, może tam zostać, lecz jeśli wypadł z trasy, wraca do miejsca, gdzie przekroczył linię i czeka na następną kolejkę.
  • Pierwsza osoba, której kapsel przekroczy linię mety, zostaje zwycięzcą.

MODYFIKACJE:

Wyścig może być jeszcze trudniejszy i bardziej ekscytujący, jeśli na trasie umieścimy małe przeszkody, np. kamyki, patyki, itp.