Krokomierz

0 (0)

Cel:
0
(0)

Posiadanie najwyższego numeru na krokomierzu.

0 (0)

Miejsce: dom, mała sala, hala sportowa, impreza
Sprzęt: inny
Liczba uczestników: 2 - 30
Wiek: 8 - 35
Dodatkowe cechy: śmieszna, rodzic z dzieckiem, krótka gra (do 1 minuty), gry indywidualne
Co rozwija: szybkość

PRZYGOTOWANIE:

Ustaw krokomierze na zero. Przyczep je do głów graczy np. zaczepiając je na opaski na głowę.

ZASADY:

  • Na sygnał, uruchom timer. Zawodnicy muszą poruszać głową jak najszybciej tak by krokomierz nabijał kroki.
  • Po upływie czasu każdy zatrzymuje się.
  • Gracz z największą liczbą na krokomierzu wygrywa.

MODYFIKACJE:

Rozegraj to samo z nałożeniem krokomierza na kostkę lub rękę.