KTO DALEJ

0 (0)

Kategorie:
Cel:
0
(0)

Zdobycie jak największej ilości punktów1. Na sygnał prowadzącego pierwsi zawodnicy z drużyn wykonują trzy skoki z miejsca, odbijając się obunóż, tzn. po odbiciu się obunóż z miejsca lądują na dwie nogi nie ruszając stóp z miejsca. Tak samo wykonują drugi i trzeci skok. 2. Zawodnik, który skoczył dalej (ocenia to sędzia), zdobywa dla drużyny jeden punkt. 3. Kolejno, na sygnał prowadzącego, skaczą następni. 4. Po wykonaniu skoków przez wszystkich zawodników podlicza się zdobyte punkty. 5. Wygrywa drużyna, która zdobędzie więcej punktów.

0 (0)

Miejsce: mała sala, hala sportowa, plener
Sprzęt: brak sprzętu
Liczba uczestników: 2 - 18
Wiek: 8 - 13
Dodatkowe cechy: średni czas trwania (ok 2-5 minut), na punkty, gry indywidualne
Co rozwija: skoczność, równowagę

PRZYGOTOWANIE:

  • Przygotuj boisko o wymiarach połowy boiska do siatkówki, o miękkim podłożu z wyznaczoną linią startu.
  •  W grze uczestniczą dwie drużyny o jednakowej liczbie zawodników oraz jeden sędzia.
  • Zawodnicy ustawiają się w rzędach obok siebie, przed linią startu.

ZASADY:

  • Na sygnał prowadzącego pierwsi zawodnicy z drużyn wykonują trzy skoki z miejsca, odbijając się obunóż, tzn. po odbiciu się obunóż z miejsca lądują na dwie nogi nie ruszając stóp z miejsca. Tak samo wykonują drugi i trzeci skok.
  •  Zawodnik, który skoczył dalej (ocenia to sędzia), zdobywa dla drużyny jeden punkt.
  • Kolejno, na sygnał prowadzącego, skaczą następni.
  •  Po wykonaniu skoków przez wszystkich zawodników podlicza się zdobyte punkty.
  •  Wygrywa drużyna, która zdobędzie więcej punktów.

MODYFIKACJE:

Brak