Najlepsi

5 (1)

Kategorie:
,
Cel:
5
(1)

Ukończenie wyzwań.

5 (1)

Miejsce: mała sala, hala sportowa, plener
Sprzęt: brak sprzętu
Liczba uczestników: 6 - 30
Wiek: 8 - 35
Dodatkowe cechy: długa gra (powyżej 5 min), na punkty, gry drużynowe
Co rozwija: integracja

PRZYGOTOWANIE:

  • Podziel uczestników na drużyny.
  • Przygotuj różne przedmioty niezbędne do wykonania prostych wyzwań np. kubki, monety, piłki, stoper.

ZASADY:

  • Prowadzący rozpoczyna mówiąc pierwszą część wyzwania Np. mówi "miara...", ale nie mówi co będzie mierzone. Inny przykład to np. dla "najszybszy zbieracz kubków" zaczyna od "najszybszy...".
  • Każdy zespół wystawia po jednym graczu do pierwszej rundy, jeżeli uważają, że jest np. "najszybszy..." nie znając reszty zdania.
  • Prowadzący czyta resztę zdania i wyjaśnia dokładnie zadanie.
  • Prowadzący przekazuje wszystkie potrzebne przedmioty do danego wyzwania.
  • Zwycięzca rundy zdobywa jeden punkt dla swojej drużyny.

MODYFIKACJE:

Brak