Niech żyją Państwo Młodzi!
Kategorie:
Weselne 
Cel:
Zmienić miejsce siedzące.
Miejsce:
wesele
Sprzęt:
inny
Liczba uczestników:
10 - 24
Wiek:
12 - 56
Dodatkowe cechy:
długa gra (powyżej 5 min), towarzyska, gry indywidualne
Co rozwija:
szybkość reakcji, integracja, kreatywność
PRZYGOTOWANIE:
- Wszyscy z wyjątkiem jednej osoby siadają w dużym kole.
- Osoba stojąca w środku jest narratorem i przydziela wszystkim uczestnikom zabawy, również sobie, role gości weselnych (teściowa, przyjaciel, drużba, itp.).
- Każda rola powinna przypaść co najmniej dwóm osobom.
- Przygotuj tekst opowiadania, gdzie zawarte zostaną postacie takie jak: teściowa, brat, siostra, mama, tata, Pani młoda, Pan młody, Szwagier).
ZASADY:
- Narrator zaczyna opowiadać historię wymyślonego wesela.
- Za każdym razem, gdy narrator wymienia jakiegoś gościa, obydwie osoby, które grają daną rolę, muszą szybko zamienić się miejscami, ponieważ narrator również będzie próbował zająć miejsce którejś z tych osób.
- Jeśli w trakcie opowiadania narrator powie: „Niech żyją Państwo Młodzi!", wszyscy uczestnicy muszą wstać, pobiec do środka koła, podskoczyć i krzyknąć: „Niech żyją Państwo Młodzi!".
- Następnie starają się szybko zająć dowolne inne krzesło niż to, na którym siedzieli.
- Osoba, która została bez swojego krzesła, kontynuuje opowieść.