Niech żyją Państwo Młodzi!

0 (0)

Kategorie:
Cel:
0
(0)

Zmienić miejsce siedzące.

0 (0)

Miejsce: wesele
Sprzęt: inny
Liczba uczestników: 10 - 24
Wiek: 12 - 56
Dodatkowe cechy: długa gra (powyżej 5 min), towarzyska, gry indywidualne
Co rozwija: szybkość reakcji, integracja, kreatywność

PRZYGOTOWANIE:

  • Wszyscy z wyjątkiem jednej osoby siadają w dużym kole.
  • Osoba stojąca w środku jest narratorem i przydziela wszystkim uczestnikom zabawy, również sobie, role gości weselnych (teściowa, przyjaciel, drużba, itp.).
  • Każda rola powinna przypaść co najmniej dwóm osobom.
  • Przygotuj tekst opowiadania, gdzie zawarte zostaną postacie takie jak: teściowa, brat, siostra, mama, tata, Pani młoda, Pan młody, Szwagier).

ZASADY:

  • Narrator zaczyna opowiadać historię wymyślonego wesela.
  • Za każdym razem, gdy narrator wymienia jakiegoś gościa, obydwie osoby, które grają daną rolę, muszą szybko zamienić się miejscami, ponieważ narrator również będzie próbował zająć miejsce którejś z tych osób.
  • Jeśli w trakcie opowiadania narrator powie: „Niech żyją Państwo Młodzi!", wszyscy uczestnicy muszą wstać, pobiec do środka koła, podskoczyć i krzyknąć: „Niech żyją Państwo Młodzi!".
  • Następnie starają się szybko zająć dowolne inne krzesło niż to, na którym siedzieli.
  • Osoba, która została bez swojego krzesła, kontynuuje opowieść.

MODYFIKACJE:

Brak