Przeciąganie za sznurek

0 (0)

Kategorie:
,
Cel:
0
(0)

Zmuszenie przeciwnika do opuszczenia wyznaczonego miejsca.

0 (0)

Miejsce: mała sala, hala sportowa, plener
Sprzęt: lina/skakanka, inny
Liczba uczestników: 2 - 2
Wiek: 10 - 45
Dodatkowe cechy: średni czas trwania (ok 2-5 minut), gry indywidualne
Co rozwija: zwinność, koordynację, równowagę

PRZYGOTOWANIE:

  • Dobierz uczestników w dwójki.
  • Zawodnicy, trzymając końce sznurka, stoją na dwóch pieńkach po ściętych drzewach. Pieńki z drzew mogą być zastąpione kamieniami lub wyrysowanymi kołami.

ZASADY:

  • Na sygnał zawodnicy poprzez pociąganie za sznurek starają się zmusić przeciwnika do zaskoczenia z pieńka.
  • Nie wolno umyślnie i nieoczekiwanie wypuszczać sznurka z rąk.
  • Wygrywa zawodnik, który zmusi przeciwnika do zaskoczenia z pieńka.

MODYFIKACJE:

Brak