Skarbiec

0 (0)

Kategorie:
Cel:
0
(0)

Jak najszybszy powrót drużyny do zamku bez piłek.

0 (0)

Miejsce: mała sala, plener
Sprzęt: piłka, hula hop, pachołki
Liczba uczestników: 4 - 16
Wiek: 7 - 11
Dodatkowe cechy: średni czas trwania (ok 2-5 minut), kto pierwszy, gry drużynowe
Co rozwija: zwinność, koordynację

PRZYGOTOWANIE:

  • Utwórz dwie drużyny o równej liczbie uczestników.
  • Ustaw uczestników w wyznaczonym polu startowym.
  • Każdy uczestnik ma piłkę.
  • Utwórz z pachołków skarbiec oraz dwa zamki.

ZASADY:

  • Na sygnał prowadzącego wszystkie drużyny biegną do „skarbca” zostawiają tam piłki i ruszają do swojego zamku.
  • Jeżeli piłka wypadła ze skarbca to uczestnik, który ją zostawił musi wrócić i poprawić jej ułożenie.
  • Gdy wszyscy zawodnicy z danej drużyny wrócili do swojego zamku zabawa kończy się.

MODYFIKACJE:

Można wprowadzić element kozłowania lub prowadzenia piłki nogą (w zależności od dyscypliny).