Spęd rodeo

0 (0)

Kategorie:
,
Cel:
0
(0)

Poprawne zademonstrowanie galopu.

0 (0)

Miejsce: mała sala, hala sportowa, plener
Sprzęt: inny
Liczba uczestników: 5 - 25
Wiek: 6 - 9
Dodatkowe cechy: średni czas trwania (ok 2-5 minut), gry indywidualne, bez rywalizacji
Co rozwija: zwinność, koordynację

PRZYGOTOWANIE:

  • Ustaw uczestników w luźnej rozsypce na polu gry (prerii).
  • Wybierz kilku kowbojów/kowbojek.
  • Każdy kowboj otrzymuje lasso (makaron pływacki).
  • Reszta uczestników gra dzikie konie.
  • Z boku pola do zabawy zaznacz specjalne pole "ranczo".

ZASADY:

  • Na sygnał prowadzącego wszyscy uczestnicy zaczynają galopować.
  • Kowboje i kowbojki próbują oznaczyć dzikie konie w galopie (dotknąć swoim lassem).
  • Jeżeli koń jest oznaczony, musi udać się do rancza i zademonstrować poważny galop.
  • Jeżeli prowadzący zatwierdzi galop, koń może udać się z powrotem na prerię.

MODYFIKACJE:

Brak