Telegram

0 (0)

Kategorie:
Cel:
0
(0)

Wygrywa drużyna, która szybciej ułoży poprawne zdanie.

0 (0)

Miejsce: dom, mała sala, plener
Sprzęt: brak sprzętu, gry słowne
Liczba uczestników: 4 - 12
Wiek: 11 - 16
Dodatkowe cechy: śmieszna, średni czas trwania (ok 2-5 minut), gry drużynowe
Co rozwija: kreatywność

PRZYGOTOWANIE:

Przydziel każdej grupie długi wyraz, np. demokracja.

ZASADY:

  • Drużyna ma za zadanie sformułować pełne zdanie, w którym każdy wyraz zaczyna się na kolejną literę z podanego wyrazu. Przykładowe zdanie wyglądałoby następująco: "Daniel Ewaryst Mokry, Olkusz. Kiedy rozwieziesz ancymonki, czekają je apanaże."
  • Drużyny mają ograniczony czas na skonstruowanie pełnego zdania.
  • Oczywiście zdanie może nie mieć wielkiego sensu, lecz ważne jest, by było poprawnie skonstruowane.

MODYFIKACJE:

Można utrudnić zadanie podając temat zdania, np. biologia.