Thumper

0 (0)

Cel:
0
(0)

Naśladowanie ruchów w wybranym rytmie.

0 (0)

Miejsce: dom, mała sala, hala sportowa, plener
Sprzęt: brak sprzętu
Liczba uczestników: 5 - 12
Wiek: 9 - 45
Dodatkowe cechy: rodzic z dzieckiem, średni czas trwania (ok 2-5 minut), bez przygotowań, towarzyska, gry indywidualne
Co rozwija: koordynację, szybkość reakcji, poczucie rytmu, pamięć

PRZYGOTOWANIE:

Ustaw uczestników w kole.

ZASADY:

  • Każdy uczestnik wybiera swój własny, prosty ruch ręką lub nogą.
  • Przejdź dookoła koła i każ każdemu zaprezentować swój ruch. Każdy uczestnik stara się zapamiętać ruchy każdego uczestnika. Ruchy nie mogą się powtarzać.
  • Wszyscy uczestnicy zaczynają klaskać w wybranym rytmie. Wybierz jedną osobę, która rozpocznie zabawę.
  • Klaskając w rytmie w pewnym momencie zamiast klaśnięcia wykonuje swój ruch, a następnie ruch dowolnej innej osoby z koła.
  • Następna osoba, której ruch był pokazany robi to samo.
  • Trzeba wykonywać ruchy płynnie w rytmie!
  • Ktokolwiek popełni błąd lub pogubi rytm odpada.

MODYFIKACJE:

Brak