Ultimate Ninja
Cel:
Trafienie w ręke przeciwnika
Miejsce:
dom, mała sala, plener
Sprzęt:
brak sprzętu
Liczba uczestników:
3 - 12
Wiek:
8 - 35
Dodatkowe cechy:
rodzic z dzieckiem, krótka gra (do 1 minuty), bez przygotowań, gry indywidualne
Co rozwija:
zwinność, szybkość reakcji
PRZYGOTOWANIE:
Ustaw uczestników w koleZASADY:
- Ustal kolejność wykonywania ruchów przez uczestników. Ustalona kolejność nie zmienia się w danej rundzie gry.
- Na wyznaczony sygnał każdy uczestnik zabawy jednym, płynnym, szybkim ruchem tworzy dowolna pozę.
- Wybrany pierwszy uczestnik może wykonać jeden szybki płynny ruch bez zmieniania jego kierunku w trakcie wykonywania.
- Zawodnik, który wykonuje ruch próbuje trafić dowolną osobę w reke. Może wykonać ruch ataku lub inny krok/skok w wygodniejszą pozycję.
- Gdy zawodnik wykona jeden szybki ruch, musi pozostać w tej pozycji. Może ją zmienić tak samo jednym szybkim ruchem tylko i wyłącznie w przypadku ataku w jego stronę.