Ultimate Ninja

0 (0)

Cel:
0
(0)

Trafienie w ręke przeciwnika

0 (0)

Miejsce: dom, mała sala, plener
Sprzęt: brak sprzętu
Liczba uczestników: 3 - 12
Wiek: 8 - 35
Dodatkowe cechy: rodzic z dzieckiem, krótka gra (do 1 minuty), bez przygotowań, gry indywidualne
Co rozwija: zwinność, szybkość reakcji

PRZYGOTOWANIE:

Ustaw uczestników w kole

ZASADY:

  • Ustal kolejność wykonywania ruchów przez uczestników. Ustalona kolejność nie zmienia się w danej rundzie gry.
  • Na wyznaczony sygnał każdy uczestnik zabawy jednym, płynnym, szybkim ruchem tworzy dowolna pozę.
  • Wybrany pierwszy uczestnik może wykonać jeden szybki płynny ruch bez zmieniania jego kierunku w trakcie wykonywania.
  • Zawodnik, który wykonuje ruch próbuje trafić dowolną osobę w reke. Może wykonać ruch ataku lub inny krok/skok w wygodniejszą pozycję.
  • Gdy zawodnik wykona jeden szybki ruch, musi pozostać w tej pozycji. Może ją zmienić tak samo jednym szybkim ruchem tylko i wyłącznie w przypadku ataku w jego stronę.

MODYFIKACJE:

Brak