Wypchnij z koła

0 (0)

Kategorie:
Cel:
0
(0)

Wypchnąć przeciwnika z koła.

0 (0)

Miejsce: mała sala, hala sportowa, plener
Sprzęt: taśma
Liczba uczestników: 2 - 30
Wiek: 9 - 28
Dodatkowe cechy: średni czas trwania (ok 2-5 minut), gry indywidualne
Co rozwija: zwinność, siłę

PRZYGOTOWANIE:

  • Utwórz dwie drużyny.
  • Zawodnicy drużyn ustawiają się w szeregach naprzeciwko siebie, w odległości 8 10 kroków.
  • Na środku między drużynami wyznacza się koło o średnicy 4 – 6 kroków.

ZASADY:

  • Prowadzący wywołuje po jednym zawodniku z każdej drużyny.
  • Wchodzą oni do środka koła i na sygnał starają się wypchnąć przeciwnika z koła.
  • Ten, komu się to uda, zdobywa punkt dla drużyny.
  • Przegrywa zawodnik, który przekroczy obwód koła lub dotknie jego linii dowolną częścią ciała.
  • Po zakończeniu walki do koła wchodzą kolejni zawodnicy wywołani przez prowadzącego.
  • Jeżeli walka się przeciąga, przerywa się ją po jednej minucie, nie zaliczając punktów żadnej drużynie.
  • Dozwolone są jedynie chwyty i odepchnięcia. Nie wolno zadawać ciosów.
  • Wygrywa drużyna, której zawodnicy zdobędą więcej punktów.

MODYFIKACJE:

Brak