Yyyy

0 (0)

Kategorie:
Cel:
0
(0)

Szybkie wywołanie innego uczestnika zabawy.

0 (0)

Miejsce: mała sala, hala sportowa, plener
Sprzęt: inny
Liczba uczestników: 10 - 24
Wiek: 9 - 16
Dodatkowe cechy: średni czas trwania (ok 2-5 minut), gry indywidualne
Co rozwija: szybkość, szybkość reakcji, integracja, pamięć, koncentrację

PRZYGOTOWANIE:

Ustaw krzesła w okręgu.

ZASADY:

  • Uczestnicy siadają na krzesłach. Jedno krzesło pozostaje wolne.
  • Wyznaczamy jedną osobę, która zostaje na środku. Jej zadaniem jest usiąść na krześle zanim zostanie ono zaklepane.
  • Zaklepanie wygląda w następujący sposób: osoba, która ma wolne krzesło po prawej stronie musi uderzyć prawą dłonią w krzesło i wywołać imię kogoś z grupy.
  • Ta osoba spokojnie zajmuje dane miejsce.
  • Jeżeli osoba wywołująca się zająknie, mówiąc np. ,,yyy" lub powtórzy imię, które przed chwilą było wymienione lub nie zdąży wypowiedzieć imienia, a osoba ze środka usiądzie na danym miejscu, wówczas to ona wchodzi do środka.

MODYFIKACJE:

Brak