Zabawa w kotka i myszkę

0 (0)

Kategorie:
Cel:
0
(0)

Pan Młody musi dostać się do Panny Młodej.

0 (0)

Miejsce: wesele
Sprzęt: brak sprzętu
Liczba uczestników: 12 - 20
Wiek: 16 - 55
Dodatkowe cechy: średni czas trwania (ok 2-5 minut), gry indywidualne
Co rozwija: zwinność, integracja

PRZYGOTOWANIE:

  • Panna Młoda staje w środku koła otoczona przez inne panie.
  • Panie w kole trzymają się za ręce.
  • Pan młody ustawia się w dowolnym miejscu po za kołem.

ZASADY:

  • Kotek (Pan młody) ma za zadanie złapać myszkę (Pannę Młodą), która swobodnie porusza się w środku koła.
  • Panie, które tworzą koło starają się utrudnić zadanie Panu Młodemu.

MODYFIKACJE:

Brak