Zamek królewski

0 (0)

Kategorie:
Cel:
0
(0)

Wypchnąć innych uczestników poza strefę.

0 (0)

Miejsce: mała sala, hala sportowa, plener
Sprzęt: taśma
Liczba uczestników: 3 - 10
Wiek: 6 - 10
Dodatkowe cechy: średni czas trwania (ok 2-5 minut), gry indywidualne
Co rozwija: zwinność, siłę

PRZYGOTOWANIE:

  • Narysuj kredą na podłożu zamek.
  • Powinien być na tyle duży, żeby wszyscy uczestnicy mogli się w nim zmieścić.
  • Uczestnicy siadają plecami do siebie w środku zamku.

ZASADY:

  • Na sygnał wszyscy zaczynają przepychać się plecami starając się wypchnąć pozostałych poza granice zamku.
  • Każdy, kto przekroczy stopą linię, odpada z gry.
  • Wypchnąć uczestników można tylko plecami.
  • Ostatnia osoba, która pozostanie w zamku, wygrywa grę i zostaje królem lub królową.

MODYFIKACJE:

Brak