Znajdź swojego partnera

0 (0)

Kategorie:
Cel:
0
(0)

Znalezienie partnera.

0 (0)

Miejsce: wesele
Sprzęt: inny
Liczba uczestników: 12 - 20
Wiek: 18 - 65
Dodatkowe cechy: długa gra (powyżej 5 min), gry indywidualne, bez rywalizacji
Co rozwija: integracja, orientację w przestrzeni

PRZYGOTOWANIE:

  • Wodzirej zaprasza na parkiet wszystkich panów z bliskiego otoczenia Panny Młodej oraz wszystkie Panie z bliskiego otoczenia Pana Młodego.
  • Na początek ustaw Panów w swobodnej rozsypce a Pannę Młodą na środku. Panie stają z boku.

ZASADY:

  • Pan Młody osobiście zawiązuje Pannie Młodej oczy, tak, aby nic nie widziała.
  • Druhny zakręcają Panną Młodą tak, aby straciła orientację. Panowie biorący udział w zabawie również mogą się delikatnie przemieszczać.
  • Na znak wodzireja Panna Młoda przystępuje do łapania jednego z Panów na ślepo.
  • Każdego może dotknąć, ale nie może o nic pytać, a Panowie nie mogą odpowiadać, jeżeli Panna Młoda podejmie decyzję, które Pana uznaje za złapanego, druhny rozwiązują jej oczy.
  • Prowadzący prosi o przedstawienie się wybrańca oraz wypytuje go szczegóły znajomości z Panną Młodą.
  • Później zabawa toczy się analogicznie wokół Pana Młodego.

MODYFIKACJE:

Brak